ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM
ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Bilimleri Fakültesi

12–18 Mayıs Hemşirelik Haftası Coşkuyla Kutlandı.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12–18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında düzenlenen program, Erdoğan Büyükkasap Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Programa Erzincan Belediye Başkanı Bekir AKSUN, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Esra DİLEK, Hemşirelik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Papatya KARAKURT, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi… Okumaya devam et 12–18 Mayıs Hemşirelik Haftası Coşkuyla Kutlandı.