“Bakım Bilimine Temellenen Hemşirelik Eğitimi Programı Serisi-2: Bakım Bilimine Temellenen Hemşirelik Eğitim Programı için İlişkisel Özgürleştirici Pedagoji” konulu seminer gerçekleştirildi.

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Öğretim Elemanı Gelişimi Etkinlikleri-7 kapsamında “Bakım Bilimine Temellenen Hemşirelik Eğitimi Programı Serisi-2: Bakım Bilimine Temellenen Hemşirelik Eğitim Programı için İlişkisel Özgürleştirici Pedagoji” konulu seminer gerçekleştirildi. Hemşirelik Esasları Anabilim Dalı öğretim elemanları ve İç Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalından Dr. Öğr. Üyesi Sebahat ATALIKOĞLU BAŞKAN tarafından sunulan seminere 24 öğretim elemanı katıldı. Özgürleştirici eğitimin, öğrencileri sorulmaz olanı sormaya, yaşamlarında ve işlerinde aktif bireyler olmaya teşvik ettiğine vurgu yapıldı. Dönüşümsel öğrenmenin gerçekleşmesi için:
1-iş birlikli bakım ilişkileri oluşturma
2-Eleştirel diyaloğa girme
3-Duygu ve düşünceleri yansıtma
4-Bakım kültürü oluşturma bileşenlerine vurgu yapıldı.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email