ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM
ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Bilimleri Fakültesi

Dekan Öğrencileriyle Buluşuyor.

Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlığı tarafından, öğrenci katılımını güçlendirmek, eğitim-öğretim süreçlerini birlikte değerlendirmek ve kalite geliştirme çalışmalarına öğrenci görüşlerini dahil etmek amacıyla “Dekan Öğrencileriyle Buluşuyor” etkinliği gerçekleştirilecektir.
Final sınav haftası sürecinde düzenlenecek buluşmalarda öğrencilerimizle bir araya gelinerek hem sınav öncesi motivasyon desteği sağlanması hem de dönem içerisinde yürütülen eğitim süreçlerine ilişkin geri bildirimlerin alınması hedeflenmektedir.
Etkinlik kapsamında;
dönem başındaki öğrenci buluşmaları sonrasında gerçekleştirilen iyileştirme çalışmalarının değerlendirilmesi,
ders ve sınav koordinasyon süreçlerine ilişkin öğrenci memnuniyetinin görüşülmesi,
eğitim ortamı, akademik süreçler ve öğrenci deneyimine yönelik önerilerin alınması,
geliştirilmesi gereken alanların öğrencilerle birlikte değerlendirilmesi amaçlanmaktadır.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlığı olarak kalite süreçleri doğrultusunda öğrencilerimizin görüş, öneri ve geri bildirimlerini önemsiyor; katılımcı, şeffaf ve sürekli iyileştirmeyi esas alan bir eğitim ortamı oluşturmayı hedefliyoruz.
Buluşmalar, seçilen sınavlardan önce ilgili dersliklerde gerçekleştirilecek olup öğrencilerimizin katkı ve katılımlarını bekliyoruz.
“Söz sizde, gelecek birlikte şekillenecek.”
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email