ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM
ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Bilimleri Fakültesi

Hemşirelik Bölümü 2025-2026 Akademik Yılı Yemin Töreni Coşkuyla Gerçekleştirildi.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından düzenlenen 2025-2026 Akademik Yılı Yemin Töreni, 03 Haziran 2026 tarihinde Prof. Dr. Erdoğan Büyükkasap Kongre ve Kültür Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından mezun öğrenciler sahneye davet edildi. Hemşirelik Bölümü dönem birincisi Semra Bağdatlı, mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmada eğitim sürecinde emeği geçen akademisyenlere, ailelerine ve arkadaşlarına teşekkür ederek mezuniyet sevincini paylaştı.

Program kapsamında Hemşirelik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Papatya KARAKURT ve Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Esra DİLEK tarafından mezun öğrencilere hitaben konuşmalar gerçekleştirildi. Konuşmalarda hemşirelik mesleğinin önemi, etik değerleri ve topluma sunacağı katkılar vurgulanırken, mezun öğrencilere meslek yaşamlarında başarı dileklerinde bulunuldu.

Törende Hemşirelik Andı okunarak öğrencilerin mesleki sorumlulukları ve etik değerlere bağlılıkları bir kez daha vurgulandı. Programın devamında başarılı öğrencilere başarı belgeleri takdim edildi. Tören, mezun öğrencilerin geleneksel kep atma seremonisi ile büyük bir coşku içerisinde devam etti.

Duygu dolu anlara sahne olan törende öğrenciler ve aileleri mezuniyet heyecanını birlikte yaşarken, program toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü olarak mezun olan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, meslek yaşamlarında başarılı bir meslek hayatı diliyoruz.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email