ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM
ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Bilimleri Fakültesi

Fakültemizin emektar idari personeli, değerli çalışma arkadaşımız Zülküf (Zeki) AKİN’i saygı ve rahmetle anıyoruz.

Merhumun aziz hatırasını yaşatmak amacıyla, fakülte yerleşkemizde bir çam ağacı dikimi gerçekleştirildi. Öğr. Gör. Çiğdem KAYA ve öğrencimiz Ahmet Kerim ÖNEL’in öncülüğünde düzenlenen etkinliğe fakülte yönetimimiz, akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz de katılarak anlamlı bir vefa örneği sergiledi. Dikilen bu çam ağacı; emekleri, güler yüzü ve bıraktığı güzel izlerin bir simgesi olarak fakültemizde yaşamaya… Okumaya devam et Fakültemizin emektar idari personeli, değerli çalışma arkadaşımız Zülküf (Zeki) AKİN’i saygı ve rahmetle anıyoruz.

Öğrenciler İçin Tatlı Mola: Final Haftasında Dondurma İkramı

POZİFİT Beslenme Kulübü olarak final sınavları döneminde öğrencilerimize küçük bir moral, büyük bir motivasyon olmak amacıyla düzenlediğimiz dondurma ikramı etkinliğimizi keyifli anlarla gerçekleştirdik. Etkinlik boyunca öğrencilerimizle bir araya gelerek sınav stresine kısa bir mola verdik. Final haftasında nadir görülen bir durum yaşandı: Bazı öğrenciler sınavı olmadığına ilk kez üzüldü! Öğrencilerimiz ve akademisyenlerimizin yoğun katılımıyla gerçekleşen… Okumaya devam et Öğrenciler İçin Tatlı Mola: Final Haftasında Dondurma İkramı