POZİFİT Beslenme Kulübü olarak final sınavları döneminde öğrencilerimize küçük bir moral, büyük bir motivasyon olmak amacıyla düzenlediğimiz dondurma ikramı etkinliğimizi keyifli anlarla gerçekleştirdik.
Etkinlik boyunca öğrencilerimizle bir araya gelerek sınav stresine kısa bir mola verdik. Final haftasında nadir görülen bir durum yaşandı: Bazı öğrenciler sınavı olmadığına ilk kez üzüldü!
Öğrencilerimiz ve akademisyenlerimizin yoğun katılımıyla gerçekleşen etkinliğimiz, fakültemizde birlik ve beraberlik duygusunu güçlendiren güzel anılara sahne oldu.
Etkinliğimizin gerçekleştirilmesinde emek ve katkıları bulunan POZİFİT Beslenme Kulübü Akademik Danışmanı Doç. Dr. Sevil KARAHAN YILMAZ’a, kulübümüzün Başkanı Muhammet Haktan GÜLEÇ’e, kardeş kulüp olarak destek veren Gelişen Çocuk Kulübü Akademik Danışmanı Öğr. Gör. Çiğdem KAYA’ya teşekkür ederiz.
Ayrıca etkinliğimizde bizleri yalnız bırakmayan değerli akademisyenlerimize ve öğrencilerimize katılımları, destekleri ve güzel enerjileri için teşekkür ediyoruz.
Birlikte üretmeye, paylaşmaya ve öğrencilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.

