ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM
ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Bilimleri Fakültesi

Fakültemizin emektar idari personeli, değerli çalışma arkadaşımız Zülküf (Zeki) AKİN’i saygı ve rahmetle anıyoruz.

Merhumun aziz hatırasını yaşatmak amacıyla, fakülte yerleşkemizde bir çam ağacı dikimi gerçekleştirildi. Öğr. Gör. Çiğdem KAYA ve öğrencimiz Ahmet Kerim ÖNEL’in öncülüğünde düzenlenen etkinliğe fakülte yönetimimiz, akademik ve idari personelimiz ile öğrencilerimiz de katılarak anlamlı bir vefa örneği sergiledi.

Dikilen bu çam ağacı; emekleri, güler yüzü ve bıraktığı güzel izlerin bir simgesi olarak fakültemizde yaşamaya devam edecektir.

Merhuma Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve tüm fakülte camiamıza sabır ve başsağlığı diliyoruz.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email